Usein kysytyt kysymykset
Tältä sivulta löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin.
Kuinka paljon toimitus maksaa?
Toimituskulut kaikkiin pakettitoimituksiin vaihtelevat 4,90-5,90 € välillä riippuen kuljetusyhtiöstä. Yli 35 €:n tilauksiin tarjoamme ilmaisen toimituksen.
Miksi en voi tilata pienempiä tuotteita kirjetoimituksena?
Tuotteita ei ole mahdollista tilata kirjetoimituksella, vaikka tilauksen koko ja paino sen sallisikin. Pakettitoimituksella pyrimme varmistamaan, että tuotteet tulevat ehjänä ja siistinä perille. Lisäksi pakettitoimitusta on helpompi seurata, joten se on helpompi jäljittää ongelmatilanteessa.
Haluaisin tilata lahjakortin arvoltaan 20 €, miksi joudun maksamaan toimituksesta ylimääräiset 5 euroa?
Tällä hetkellä postikulut kaikkiin alle 35 €:n tilauksiin maksavat 4,90-5,90 euroa valitsemastasi kuljetusyhtiöstä riippuen. Tämä koskee myös lahjakortteja, sillä lahjakortti on fyysinen tuote, joka toimitetaan valitsemallasi toimitustavalla. Emme myy sähköisiä lahjakortteja. Lisätietoja Paperinurkka -lahjakortista löydät täältä.
Kuinka pian tilaukseni toimitetaan?
Pääsääntöisesti tilaukset pakataan ja lähetetään viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä. Poikkeustilanteista toimituksissa ilmoitamme aina sosiaalisen median kanavissamme. Poikkeustilanteita voivat olla esimerkiksi tarjouskampanjat tai yrittäjän sairastuminen.
Ennakkotilatut tuotteet lähetetään heti tuotteen saapuessa varastoon. Toimitusaika-arvio löytyy kyseisen tuotteen tuotesivulta.
Milloin saan tilaukseni jos tilaan ennakkotilattavan tuotteen yhteydessä muita tuotteita?
Verkkokaupassamme myydään ajoittain ennakkotilattavia tuotteita, joiden toimitusaika-arvio löytyy kyseisen tuotteen tuotesivulta. Pääsääntöisesti toimitamme kaikki saman tilauksen tuotteet samassa erässä, eli sitten kun ennakkotilattua tuotetta saapuu varastoon. Asiakkaan toiveesta voimme kuitenkin toimittaa muut tuotteet jo aikaisemmin.
Voinko vaihtaa tilaamani tuotteen toiseen?
Tuotteiden vaihtaminen ei ole tällä hetkellä mahdollista. Jos siis haluat toisen tuotteen tilaamasi tilalle, täytyy sinun palauttaa aikaisempi tilaus ja tehdä uusi tilaus verkkokaupastamme.
Haluamani tuote on loppunut varastossa, milloin sitä tulee lisää?
Pyrimme täydentämään varastoamme aina kun mahdollista. Aika-arviota tuotteiden saapumiselle varastoon on kuitenkin vaikea antaa, sillä saapumisaika riippuu paljon tavarantoimittajista ja tuotteiden saatavuudesta.
Mikäli haluamasi tuote on päässyt loppumaan, kannattaa tilata saatavuusilmoitus tuotesivulta. Ilmoitamme sähköpostiisi kun haluamaasi tuotetta on taas saatavilla.
Miksi kaupan tuotevalikoima on niin rajallinen? Esimerkiksi vauvakortteja löytyy vain yhdenlaisia.
Olemme kasvava paperituotteiden verkkokauppa ja laajennamme valikoimaa vähitellen. Valikoima on tällä hetkellä rajallinen kustannustehokkuuden varmistamiseksi, mutta pyrimme kasvattamaan varastoamme myyntien ja asiakkaiden toiveiden perusteella. Jos siis kaipaat jotain tiettyä tuotetta valikoimaan, kannattaa siitä olla yhteydessä asiakaspalveluumme!